Prilozi za roditelje

Prilozi za roditelje

Dragi roditelji, napravili smo izbor filmića i pisanih priloga kojima vam želimo približiti četiri modula u programu "Rastimo zajedno ONLINE".

Većina filmića nastala je u okviru projekta Direkcije za obrazovanje kantona Zürich, Švicarska pod nazivom "Mogućnosti učenja za djecu do 4 godine". U projektu su snimili ukupno 65 filmića i preveli ih na 13 jezika. Za naše govorno područje dostupna je opcija "Bosanski-Hrvatski-Srpski" te taj prijevod donosimo ovdje.

Vjerujemo da će vam ponuđeni sadržaj biti zanimljiv i koristan te se nadamo da će vam probuditi znatiželju za program "Rastimo zajedno ONLINE".

MODUL 1: Ja, više od roditelja

O stresu

Tolerancija na stres može se metaforički prikazati pomoću kante. Veličina naše kante rezultat je gena, osobnosti i životnih iskustava. Kanta nam se puni vodom, odnosno stresom. Tada koristimo različite strategije kako se kanta ne bi prelijevala.

PDF: Šalabahter protiv stresa

MODUL 2: Moje dijete

Brbljavica

I novorođenčad želi komunicirati i biti saslušana. Zajednička igra roditelja i djeteta s glasovima i pogledima stvara rani dijalog. Tako se može razvijati jezik.

Žlica za sos

Bez djelovanja nema učenja. Mala djeca istovremeno uče svojim tijelom, svojim čulima i svojim emocijama.

PDF: Razvoj dječjeg mozga

MODUL 3: Moje dijete i ja

Odjeća

Prisustvovati i sudjelovati, to je ustvari sve. Djeci su potrebne osobe u koje imaju povjerenja, koje ih uključe u svakodnevna događanja i koji su djeci uzori.

Povrće

Nož, vilica, škare, svijetlo - nisu za malu djecu, kaže narodna poslovica. Pogrešno! I mala djeca mogu od odraslih naučiti kako se pravilno rukuje nožem, vilicom, škarama i svijetlom.

Kockice za slaganje

Tepih dnevne sobe, kao mjesto za igru i učenje. Potpuno svakodnevno i uvijek iznova: Igranje je učenje i učenje je igranje.

PDF: Igrajmo se zajedno - Sadimo vrt

MODUL 4: Ja i drugi odrasli

O aktivnom slušanju

Aktivno slušanje - u potpunosti čuti i razumijeti značenje onoga što druga osoba govori. Nekoliko smjernica kako primijeniti aktivno slušanje.

PDF: Ja-poruke i Ti-poruke

Povratak na vrh