Većina filmića nastala je u okviru projekta Direkcije za obrazovanje kantona Zürich, Švicarska pod nazivom "Mogućnosti učenja za djecu do 4 godine". U projektu su snimili ukupno 65 filmića i preveli ih na 13 jezika. Za naše govorno područje dostupna je opcija "Bosanski-Hrvatski-Srpski" te taj prijevod donosimo ovdje.
Vjerujemo da će vam ponuđeni sadržaj biti zanimljiv i koristan te se nadamo da će vam probuditi znatiželju za program "Rastimo zajedno ONLINE".
MODUL 1: Ja, više od roditelja
Tolerancija na stres može se metaforički prikazati pomoću kante. Veličina naše kante rezultat je gena, osobnosti i životnih iskustava. Kanta nam se puni vodom, odnosno stresom. Tada koristimo različite strategije kako se kanta ne bi prelijevala.
MODUL 2: Moje dijete
I novorođenčad želi komunicirati i biti saslušana. Zajednička igra roditelja i djeteta s glasovima i pogledima stvara rani dijalog. Tako se može razvijati jezik.
Bez djelovanja nema učenja. Mala djeca istovremeno uče svojim tijelom, svojim čulima i svojim emocijama.
PDF: Razvoj dječjeg mozga
MODUL 3: Moje dijete i ja
Prisustvovati i sudjelovati, to je ustvari sve. Djeci su potrebne osobe u koje imaju povjerenja, koje ih uključe u svakodnevna događanja i koji su djeci uzori.
Nož, vilica, škare, svijetlo - nisu za malu djecu, kaže narodna poslovica. Pogrešno! I mala djeca mogu od odraslih naučiti kako se pravilno rukuje nožem, vilicom, škarama i svijetlom.
Tepih dnevne sobe, kao mjesto za igru i učenje. Potpuno svakodnevno i uvijek iznova: Igranje je učenje i učenje je igranje.
PDF: Igrajmo se zajedno - Sadimo vrt
MODUL 4: Ja i drugi odrasli
Aktivno slušanje - u potpunosti čuti i razumijeti značenje onoga što druga osoba govori. Nekoliko smjernica kako primijeniti aktivno slušanje.